Vi är experter på redaktionell kommunikation

– där varumärket hörs och syns någonstans mellan raderna

Kompositionen av text, bild, form och tonalitet utgör tidningens styrkor respektive svagheter. En lyckosam uppstart eller redesign av en tidskrift börjar med en vision för vad du vill uppnå med den – och slutar med ett långsiktigt varumärkesbygge, starkare relationer och bättre affärer.

 

Camilla McCarthy är chefredaktör, projektledare, art director, copywriter, fotograf och tidskriftsstrateg.

– Efter 25 år i reklam- och tidningsbranschen törs jag påstå att jag kan hitta det unika hos varje uppdragsgivare och har förmågan att förmedla dess styrkor vidare. Jag är dessutom övertygad om att ett bra redaktionellt innehåll med rätt tonalitet som både engagerar, roar och informerar, skapar trovärdighet och hjälper våra uppdragsgivare att bygga lojala och effektiva relationer med sin målgrupp.

 

Befinner du dig i processen att göra om en befintlig tidning – eller kanske starta upp en ny? Hör av dig, kanske kan vi hjälpa till?

COPYRIGHT © 2015 Månskara Media AB